Trainingsschema's

Zelfstandig trainen als een Pro?

Niet iedereen heeft behoefte aan persoonlijke begeleiding of coaching. Soms is de structuur en opbouw van een trainingsschema voldoende. Je bent onafhankelijk, bepaalt zelf wanneer je begint en wanneer je je trainingen uitvoert. Met onze online trainingsschema’s kan je direct zelfstandig aan de slag.

zelfstandig Trainen met een trainingsschema

wat houdt het in?

Onze online trainingsschema’s zijn standaard schema’s voor perioden van 12 tot 24 weken waarmee je zelfstandig aan de slag gaat. Je kunt er ook voor kiezen om het schema in 3 losse blokken te kopen.
Per week is een aantal loop-, fiets- en zwemtrainingen opgenomen die gedetailleerd zijn uitgewerkt. De intensiteit van de trainingen wordt aangegeven in zones en is dus voor iedereen toepasbaar.

Liever een gepersonaliseerd schema zonder begeleiding? Vraag ons naar de mogelijkheden.

Aan de slag!

Je instapniveau en trainingsdoel bepalen met welk schema je aan de slag gaat. Twijfel je hierover, dan helpen we je uiteraard graag bij je keuze. Om een goed beeld te krijgen van je instapniveau en je trainingszones is het ook mogelijk om bij ons een inspanningstest te doen. Wij verwerken je testuitslagen in je trainingsschema.
Nadat je de keuze hebt gemaakt om een strandaard trainingsschema te kopen neemt een van onze coaches contact met je op. Na een korte uitleg en opstart ga je zelfstandig aan de slag.

Trainingsschema - aan de slag

Doelen stellen

op zoek naar een passend doel?

Start to Tri

De opbouw naar een solide basisconditie

Sprint afstand

0,75km – 20km – 5km

Olympische afstand

1,5km – 40km – 10km

Halve triathlon / Ironman 70.3

1,9km – 90km – 21,1km

Long Distance / Ironman

3,8km – 180km – 42,2km

Interesse?

Neem contact met ons oP!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.